Termeni si conditii

Termenii și condițiile generale se vor aplică tuturor vânzărilor de produse către Cumpărator, prin intermediul  site-ului http://www.tabor-orsova.ro

Următorii termeni sunt definiți:

Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la conținutul site-ului www.tabor-orsova.ro
Cumpărător/Client – persoană fizică sau juridică (persoană fizică, persoană fizică autorizată, societate comercială sau altă entitate juridică), instituție publică, organizație nonguvernamentală care cumpară produse sau servicii, realizând o Comandă.
Vânzător – Darius Zaharia – cu sediul în Str Teilor 592a Eselnita Mehedinți România
Produse – orice bun Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpăratorului.
Comandă – document electronic, telefonic sau în scris ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Produsele și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Produse și să facă plata acestora.
Recenzia – o evaluare subiectivă scrisă de către Cumpărător sau utilizator pe baza experienței și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative.
Coș cumpărături – secțiune din Cont („Contul meu”) prin care Cumpărătorul/ Utilizatorul poate să adauge produse pe care dorește să le achiziționeze atunci, în momentul adăugării, sau într-un moment ulterior. Dacă produsele nu sunt achiziționate la momentul adăugării în Coș, Vânzătorul va trimite notificări/ comunicări de marketing cu scop informativ.

II. RELATIA CONTRACTUALA

Prin lansarea unei comenzi online sau telefonice pe site-ul http://www.tabor-orsova.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile. Dacă Cumpărătorul validează și trimite comanda, înseamnă că a citit și este de acord cu Termenii și condițiile Comenzii, precum și cu Politica de Confidențialite.

Confirmarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului. Contractul (la distanță) este valid încheiat și intră în vigoare la confirmarea Comenzii de către Vânzător. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail).

Termenii și conditiile generale de vânzare vor sta la baza Contractului (la distanță) astfel încheiat. Vânzătorul poate subcontracta și/ sau cesiona unei terțe părți servicii ce țin de livrarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului și acordul acestuia. Vânzătorul va fi responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

III. DREPTURILE SI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI

Vânzătorul are obligația de a livra Produsele care îndeplinesc cerințele și specificațiile Cumpărătorului;

Informațiile prezentate pe site-urile Vânzătorului, au caracter informativ și pot fi modificate de către Vânzător. Comunicarea cu site-ul hamangiu.ro se poate face prin interacțiunea cu aceasta, postarea opiniilor legate de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea http://www.tabor-orsova.ro/contact.

Vor fi excluse din site sau nu vor fi validate pentru postare, păreri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj licențios, neadecvat. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.


IV. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI

Cumpărătorul are obligația de a analiza cu atenție descrierea și caracteristicile produselor. Dacă descrierea unui produs este neclară, asigurați-vă de clarificarea acestui aspect, prin contactarea Vânzătorului pentru a cere informații suplimentare, înainte de a plasa comanda. Făcând o comandă pentru un produs se subînțelege că sunteți de acord să o cumpărați.
Cumpăratorul are obligația de a furniza informații valide, necesare pentru întocmirea facturii și livrarea comenzii în bune condiții, astfel încât să ajungă la timp și în condiții sigure la Cumpărător.
Cumpărătorul are obligația de a plăti prețul produselor din Comandă.

Vânzătorul va șterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese.

V. OBLIGAȚIILE UTILIZATORULUI/ VIZITATORULUI SITE-ULUI

Dacă sunteți de acord cu Termenii și Condițiile site-ului www.tabor-orsova.ro  puteți să utilizați acest site și serviciile sale, dar trebuie:

• să respectați legile în vigoare și sa nu desfașurați activități de tip cracking, hacking sau altele similare, care pun în pericol buna funcționare a site-ului, a serverului, securitatea informațiilor etc.
• să nu modificați, copiați, distribuiți, transmiteți, afișați, publicați, reproduceți, creați produse derivate sau să vindeți orice fel de informații sau servicii obținute prin intermediul site-ului.
• să suportați orice costuri adițonale legate de utilizarea site-ului, cum ar fi cele solicitate de furnizorii de servicii telefonice și de servicii Internet.

VI. POLITICA DE RETURNARE

1. Pentru vanzarile la distanta sunt aplicabile dispozitiile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii:
Cumparatorul are dreptul sa returneze cartea in 14 zile de la data primirii coletului, chiar daca aceasta nu prezinta vreun viciu;
• Cumparatorul are dreptul sa returneze cartea in acest interval fara obligatia de a-si justifica decizia;
Vanzatorul este obligat la restituirea sumei achitate de catre cumparator, inclusiv costurile livrarii, in cazul returului integral. In cazul returului partial, vanzatorul va restitui clientului doar suma achitata de client pentru produsele returnate. Taxele de transport pentru returul coletul vor fi suportate de catre client;
Pentru comenzile online care au ca modalitate de livrare – ridicare din Librariile Hamangiu – se aplica politica de retur pentru vanzarea din librarie (exceptie fac comenzile care au plata in avans).

ARTICOLUL 9. Dreptul de retragere.
(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
(2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:
a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
(i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs.


2. Pentru vanzarile din secțiunea „Carți” se aplica prevederile din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora:
Clientul are dreptul de a cere sa i se inlocuiasca cartea sau de a o face retur, numai daca aceasta prezinta anumite vicii de productie (lipseste un fascicul de pagini sau coperta este indoita, rupta);
Inlocuirea cartii este, in acest caz, conditionata de o lipsa de conformitate;
Potrivit legii, furnizorii au obligatia de a garanta cumparatorilor nostri inlocuirea cartilor ce nu sunt conforme, timp de 2 luni de la data la care acestia au constatat lipsa conformitatii (interpretand legea, apreciem ca termenul de 2 luni curge de la data vanzarii);

Cumparatorul NU are dreptul sa ceara rambursarea pretului, fara a justifica un motiv intemeiat (un viciu al cartii).

Art. 9. Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
Art. 10. – In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11. – (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
Art. 16. – Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
Art. 17. – Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.

ATENTIE!

– La returnare, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost primit, fara urme de uzura;
– Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate;
– Se accepta maxim returul a 5 produse in cursul unui an calendaristic, pentru fiecare client;

Adresa de returnare a produselor este:

EXTRASE:

CAPITOLUL I: Dispozitii generale

Art. 2 e) garantia comerciala – orice angajament asumat de vanzator fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, in cazul in care acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta; 


CAPITOLUL II:

Conformitatea produselor cu specificatiile cuprinse in contractul de vanzare-cumparare
Art. 5
(1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.
(2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare cumparare daca:
a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul Ie-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzarecumparare;
c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

CAPITOLUL III: Garantia legala de conformitate
Art. 10
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.

Art. 12
Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.

ORDONANTA DE URGENTA nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

EXTRASE:

CAPITOLUL I: Obiect, definitii si domeniu de aplicare
Art. 2: Definitii
5. contract de vanzare – orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii;
7. contract la distanta – orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
8. contract in afara spatiilor comerciale – orice contract dintre un profesionist si un consumator, intr-una din urmatoarele situatii:
a) incheiat in prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, intr-un loc care nu este spatiul comercial al profesionistului;
b) incheiat ca urmare a unei oferte din partea consumatorului in aceleasi circumstante ca cele mentionate la lit. a);
c) incheiat in spatiile comerciale ale profesionistului sau prin orice mijloace de comunicare la distanta, imediat dupa ce consumatorul a fost abordat in mod personal si individual, intr-un loc care nu este spatiul comercial al profesionistului, in prezenta fizica simultana a acestuia si a consumatorului;
d) incheiat in cursul unei deplasari organizate de profesionist cu scopul sau efectul de a promova si a vinde consumatorului produse sau servicii;
9. spatiu comercial – orice unitate care indeplineste una dintre urmatoarele conditii:
a) unitate imobila de vanzare cu amanuntul, in care profesionistul isi desfasoara activitatea in permanenta;
b) unitate mobila de vanzare cu amanuntul, in care profesionistul isi desfasoara activitatea in mod obisnuit;

CAPITOLUL III: Informatii destinate consumatorilor si dreptul de retragere din contractele la distanta si cele in afara spatiilor comerciale Art. 9: Dreptul de retragere
(1) Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.
(2) Fara a aduce atingere art. 10, perioada de retragere mentionata la alin. (1) expira in termen de 14 zile de la:
a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
(i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs; Art. 11: Exercitarea dreptului de retragere
(1) Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexa;
b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract.
(2) Consumatorul si-a exercitat dreptul de retragere in perioada de retragere mentionata la art. 9 alin. (2) si la art. 10 in cazul in care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisa de catre consumator inaintea expirarii perioadei respective. (3) Profesionistul poate, in plus fata de posibilitatile mentionate la alin. (1), sa acorde consumatorului optiunea de a completa si de a transmite in format electronic, pe site-ul profesionistului, fie modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexa, fie o declaratie neechivoca de orice alt tip. In aceste cazuri, profesionistul comunica consumatorului, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.
(4) Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere in conformitate cu dispozitiile din prezentul articol revine consumatorului.

Art. 12: Efectele retragerii
Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale, dupa caz:
a) de a executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;
b) de a incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in care consumatorul a efectuat o comanda.

Art. 13: Obligatiile care revin profesionistului in cazul retragerii
(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.
(3) Fara a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.
(4) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Art. 14: Obligatiile consumatorului in cazul retragerii (1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. In cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
(5) Atunci cand consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa transmiterea cererii in conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), consumatorul plateste profesionistului o suma proportionala cu ceea ce s-a furnizat pana la momentul in care consumatorul a informat profesionistul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, in raport cu acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita profesionistului de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit in contract. Daca pretul total este excesiv, suma proportionala este calculata pe baza valorii de piata a ceea ce s-a furnizat.
(6) Consumatorul nu suporta costurile pentru:
a) prestarea serviciilor sau furnizarea de apa, gaze naturale sau energie electrica, atunci cand acestea nu sunt puse in vanzare intr-un volum limitat sau cantitate prestabilita, sau energie termica furnizata, in totalitate sau partial, in cursul perioadei de retragere, in una dintre urmatoarele situatii:
(i) profesionistul nu a furnizat informatii in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) sau i);
(ii) consumatorul nu a cerut expres ca prestarea sa inceapa in timpul perioadei de retragere in conformitate cu art. 7 alin. (3) si cu art. 8 alin. (8);
b) furnizarea, in totalitate sau partial, de continut digital care nu este livrat pe un suport material, in una dintre urmatoarele situatii: (i)consumatorul nu si-a dat acordul prealabil expres cu privire la inceperea prestarii inainte de sfarsitul perioadei de 14 zile mentionate la art. 9;
(ii) consumatorul nu a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul de retragere in momentul in care isi da consimtamantul;
(iii) profesionistul nu a furnizat confirmarea in conformitate cu art. 7 alin. (2) sau cu art. 8 alin. (7).
(7) Cu exceptia celor prevazute la art. 13 alin. (3) si la prezentul articol, exercitarea dreptului de retragere nu atrage raspunderea consumatorului.

VII. UTILIZAREA INFORMAȚIILOR PERSONALE

Conform cerințelor legislației naționale în vigoare și a Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal (GDPR nr. 679/2016), Biserica Penticostala Tabor Orsova are obligatia de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastra ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este: procesarea și livrarea comenzilor


VIII. PROPRIEATEA INTELECTUALA

Drepturi de autor
Întregul conținut al acestui site, indiferent de natura lui (text, imagini, elemente grafice) sunt proprietatea Bisericii Penticostale Tabor Orsova. Folosirea lor fără acordul Bisericii este interzisă și se pedepsește conform legilor în vigoare.

Cartea „Da, Vreau! Fii liber!”, al cărui autor este Darius Zaharia, a obținut acordul pentru a fi comercializată pe site-ul http://www.tabor-orsova.ro/cărți


Mărci înregistrate

Denumirea „Biserica Penticostala Tabor-Orsova”, sub orice forma ar apărea pe site, logo-uri, sunt mărci înregistrate ale Bisericii Penticostale Tabor Orsova.

Putem actualiza Termenii și Condițiile din când în când și vom aduce la cunoștința dumneavoastră noile modificări, aici, pe pagina noastră www.tabor-orsova.ro sau în cazul în care ne-ați furnizat datele dumneavoastră de contact și v-ați dat consimțământul vă putem notifica.

Vă rugăm să consultați periodic https://tabor-orsova.ro/termeni-si-conditii/

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne scrieți
http://www.tabor-orsova.ro/contact